The Giver: tre stillbilder~

Shit, såg att jag inte har skrivit om denna film förren nu. Blir lite så när man precis har startat. Denna bok som ska bli film heter The Giver. Under bilderna kan ni läsa "baksidan" på boken. Några skådisar som är med i filmen: Alexander Skarsgård, Meryl Streep, Katie HolmesBrenton ThwaitesTaylor Swift och Jeff Bridges
Jättekul att en skarsgård är med och vi känner ju alla till Taylor Swift och Meryl Streep också. 
Jag stog och höll i boken i USa när jag var där för en vecka sedan, men valde att köpa de tre sista Maze Runner böckerna istället. Boken kändes JÄTTETUNN, men för varje sak som släpps om filmen så vill jag mer och mer läsa den. Kanske låna på biblan om de har den? Den var länge sedan faktiskt. 
Här har ni iaf tre stycken nya stillbilder från filmen. 
Jonas's world is perfect. Everything is under control. There is no war or fear of pain. There are no choices. Every person is assigned a role in the community. When Jonas turns 12 he is singled out to receive special training from The Giver. The Giver alone holds the memories of the true pain and pleasure of life. Now, it is time for Jonas to receive the truth. There is no turning back.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: